<3 , <3 och ännu mer <3

Helgen har varit bra, mycket bra !
Högt över förväntningarna, på en kort, snabb helg med bara jobb.

I fredags kväll blev det Julle. Du är allt jag behöver, den bästa som finns<3
Lördagen börja med shopping på gekås (yay, massa folk så man inte kommer fram en centimeter) och sen jobb- jippie... Hem, duscha och så sticka till Emma och träffa lite roligt Thailandsfolk. Sen stack jag till Julle , även om jag nog va som en zombie vid det laget :)
Idag då. Jobba 8-17 = INTE kul ! Men kvällen med Julia ( saknad <3 ) gjorde det helt klart bättre ! Ben & Jerry's (mest i min systers säng dock...) , film, prat och flum :) du e bra !

Sovmorgon imon till kvart i tolv- underbart ! Ska in till stan och träffa Lollo för att äta lite.
På tisdag sticker jag, Joanna, Lollo och Alice till Varberg och ser New Moon! :)
Och nu ska jag ta och se lite tv innan jag ska sova. Gud vad det behövs!

Puss!

(8) Love Story - Taylor Swift

16 dagar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0