Good time passing by far too quickly

Det är sjukt vad tiden bara springer förbi!
Snart fredag igen, snart december, snart nytt år.
Minns första månaden av nian som om det vore igår, och nu hardet gått ett och ett halvt år. Typ panik :)

Så, vad har man hunnit med hittills denna veckan då ?
Måndag var rätt soft. Skola, hem och sova , sen dans. Danslektionerna skulle aldrig behöva ta slut!
Igår var jag, Aluce, Joanna och Lollo i Varberg och så New Moon ! SÅ GRYM !
Håller med folket om att boken var bättre, men filmen är ändå ett måste att se.
Sen finns det ju fördelar med film i stället för bok, typ grymt snygga killar som går halva filmen utan tröja... :)
Taylor Lautner säger jag bara ;)
Sen fanns det ju såklart mycket annat bra med filmen också, men man ska ju inte avslöja för mycket.
Se den!
Och läs böckerna! De är verkligen de bästa böcker som skrivits ! Speciellt bra på engelska :)


Skola idag, hem och sova lite ( ovanligt? nej ) och sedan fotbollsträning.
Borde klämt in lite pluggande med, men men :)
Torsdag imon, skola och boxercising :) Och sen är det ju fredag! Det gillar vi skarpt! :)
Puss!

(8) Remember December - Demi Lovato

Kommentarer
Postat av: Johanna

Boxercise tänkt på mig för jag e grym...Ki-box är dock fett tråkigt affrpdans fett kul (Y)

2009-11-26 @ 20:34:15
Postat av: Rebecca

Skumt att allt jag gör har anknytning till dig johanna ;)

2009-11-27 @ 10:54:25
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0