Hej, mitt namn är Trötter

Söndag 15 november 2009

Efter lite för lite sömn kanske (smällar man får ta) var det bara att bra sig upp när väckarklockan så snällt ringde 05.45 och infinna sig på IP halv sju... Men men, lite sömn på bussen till Växjö och man är som en ny människa ;)
1-0 , 1-1 , 2-0 och 0-1 var ett ynka mål från slutspel ! Livet lever vidare, vi tar revansh i DM om två veckor :)

Så, nästan 17 timmar vaken och av dessa 4 i bil och 10 på fotbollscup.
Behöver jag ens påpeka att jag är slut ?
Väldigt skönt att man är ledig imon då ! :)
Att man måste ägna dagen åt plugg i alla fall försöker jag ignorera just nu.

Nej, nu skulle det inte sitta fel med lite dansfilm innan jag ska sova, läänge :)
Puss godnatt!

6 veckor (L)

(8) Reflection - Christina Aguilera


Kommentarer
Postat av: isabell

härligt <3 tack, desamma <3

2009-11-16 @ 08:59:26
URL: http://iisabelln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0