jag har ont i min arm!

Så sant som sagt.
Anledning ett: bakåtkullebyttorna på trägolv har efterlämnat ett stort blåmärke på axeln ( även ett på handleden. Åh ja - dans är våldsamt det ;)  )
Anledning två: har tagit svininfluenssprutan! nej, den gör inte ont. Tycker mycket mer synd om oss stackare som står ut med tre onda sprutor mot livmoderhalscancer :)
Sen reagerade jag väl som väntat kanske, sådär lagom nära att svimma och fått enorm huvudvärk resten av dagen.
Slipper förhoppningvis bli sjuk i alla fall! Eller, egentligen skulle det kanske inte sitta helt fel...
Spanskaprov imon, naturkunskap på torsdag och matte på fredag... LOVELY !
Jag klarar mig, om tre veckor är jag i THAILAND :D

Nu borde jag nog plugga det sista.
Puss Godnatt!

(8) No Good - Kate Voegele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0