Rebecca Eva Sofie Berg

Då var det min tur att skaffa blogg. Impulsgrej ( såklart, det är ju jag).
Enought said and done.

Livet flyter på så bra det bara kan i detta höstmörker och eviga kyla.
Är det möjligt att frysa 24 timmar om dygnet är det nog nästan att jag gör det.
Men annars är allt finfint.
Inte alltför mycket i skolan ( så kommer det iofs inte låta nästa vecka...), vännerna är underbara, pojkvännen likså, musiken strömmar ur högtalarna i varje möjlig stund och det är mindre än 4 veckor kvar till Thailand :D in my heart! <3

 Så. Torsdag 12 november 2009
Inte direkt årets mest händelserika dag.
Skola 8-14.10. Typ soft, hade dock varit mer soft om man inte försovit sig och fått stressa sönder.
Naturkunskap är verkligen sömnmedel ibland, tur då att man har Lollo, ett papper och en penna :)
Sedan man kom hem har det varit normala softish style som gäller. Äta något (ärtsoppa=inte okej!) , se lite tv, sova lite (hehe) , öpnna böckerna men aldrig riktigt plugga och så sitta här- med musik i lurarna såklart :)
Lite för casual för min rastlöshet egentligen, men efter skolan orkar man inte mycket mer.

Ledig i helgen så folk får gärna komma med förslag om något kul att göra :)
Inte på söndag dock, den ska spenderas i Växjö med fotboll.

Det var allt jag hade att säga just nu.
Puss !

(8) Inside Out - Kate Voegele

Kommentarer
Postat av: Victoria

I love you cutiee

2009-11-12 @ 22:47:18
URL: http://www.torkadehallon.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Love You Too Hunnie <3

2009-11-12 @ 22:53:30
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: ullebulle

men vadå, jag är ju roligast på naturkunskapen!?!?!? :s:s:s:s:s

2009-11-13 @ 08:12:56
Postat av: Rebecca

Men du din lilla ditcher satte ju dig framför oss :)

2009-11-13 @ 16:52:22
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0