Set me free, I'm ready to show you

Lördag 14 november 2009

Öppet Hus idag. Tror jag och Lollo gjorde starkt intryck på de små blivande naturarna, eller nåt...
1 och en halv timme av samma snack om strukturplaner och samma frågor om ifall det skiljer mycket mellan nian och gymnasiet... Jaja, vi slipper vara med nästa år :)

Sen blev det lite tacos och lite impulsshopping, innan vi åkte och såg damlaget vinna DM-kvalet. Bra spelat tjejer! :)
Borde städa mitt rum nu, men vem orkar det ?
Blir istället lite slappande tills Julle kommer.

Just det ja, om folk inte märkt att jag inte svarar på sms så är det för min mobil är sönder, haha.
Har en gammal så länge, bara att fråga efter nr.

Nu ska jag iaf göra iordning lite för morgondagen. Växjö, here we come!
Puss!

(8) Acting Out - Ashley Tisdale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0