Beautiful ordinarity

Då var första dagen tillbaka i skolan avklarad. Inte så hemskt som man kunde tro. Förutom dagens tre plugglektioner så älskar jag faktiskt måndagar! Börjar dagen med dans, avslutar skoladagen med dans och avslutar dagen med ännu mer dans. Just denna måndag fanns det inte tid att sticka hem, så jag satte mig i lugnet i Falkhallens öde cafè med en apelsin och mina hörlurar och pluggade i en timme. Sedan var det bara att byta om och så var det ljusrep. Vår grupp hade lite bråttom för vi skulle ha lektion sen så det var först tänkt att vi skulle dansa vår andra låt i första låtens outfit, som är en sommatklänning. Inte så passande dock med tanke på att jag vid ett tillfälle gör ett steg som skulle, ja... blotta mina underkläder rätt rejält. Så lilla jag fick rusa upp på läktaren och slänga på mig linne och shorts för att undvika detta missöde- haha! Repet gick ok och danslektionen var super. Vi övade in ett hopp som jag gör för att hamna i Matildas famn och sen glider ner till golvet och ja, det gick sådär i början. Det skrattades en hel del kan jag lova.

Nej nu ska jag försöka sova fastän jag har sån danslust i både ben, hjärna och hjärta. Jag <3 dans om det hade undgått någon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0