Because I'm burning up

Snabb sammanfattning av dagen:
* Skola (Y)
* Musiktreornas slutproduktion "Flickan som lekte med handkrämen" - intressant, ska se sista halvan imon, den var för lång för att klassen skulle hinna se hela
* Sophia och jag var på Drottning Blankas vårshow där bl.a. mina sötnötar Joanna och Adisa medverkade
* Sophia och jag gick en snabbis på marknaden, där vi bland annat träffade Julle och Elin. Marknadens måsten, en sockemunk och godisrem, inhandlades såklart
* Stressade hem för att hinna träna men axeln min ville inte detta. Varför inte detta? Jo, för Rebecca ville bli lite starkare så för första gången på ett och ett halvt år testade hon armhävningar. Totalt 11 armhävningar på knäna under tre kvällar och nu började den knäcka! Sjukt! Kommer det vara såhär hela mitt liv? 


Saknar gympan! Den var en så stor del av mitt liv sedan jag var 11, trots skadeperioder m.m. Men jag kom alltid tillbaka. Fram tills axelskadan. Det gick bara inte, det är en för stor påfrestning. Extremt tråkigt avslut

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0