Don't say a single word

Självklart funkade Facbook igen direkt efter jag skrivit förra inlägget. Jaja, inte mig emot. Nu har jag varit så enormt duktig men kamerasladden är mystiskt försvunen så det får ni tyvärr inte se. Kan i alla fall konstatera att jag har på tok för mycket kläder som jag sällan använder! Varför? För jag tröttnar snabbt. Dyr levnadsstil som medför garderobsdörrar som ej går att stänga ( vilket mammi gärna påpekar när jag ska ut och shoppa).

Tänkte att jag kunde dela med mig lite av min klatighet. Fortfarande inte mitt fel enligt mig dock ;)
Solhuset hade enorm rabatt (1/3 av priset) så Bullen lyckades få med mig dit. Vi har precis skiljts åt och jag ska stänga dörren. Handtaget är löst men det tänker inte jag mycket på. Men direkt när jag stängt dörren lossnar det! Går dörren att öppna? Svar: nej. Blir man smått klaustrofobisk? Svar:ja. Så jag fick ringa Ulrika som fick ta på sig kläderna igen och gå ut och hämta killen som jobbar där så jag kunde komma ut igen.
*Gammal bild*

Nu ska jag fixa inför imon. Börjar halv tio men drar till skolan 8 och utnyttjar danssalarna. Måste börja med mina danser nu! Och jag har inte pluggat spanska... Det blir en kul förmiddag, helt utan press...

(8) Hush Hush - The Pussycat Dolls

PUSS

Kommentarer
Postat av: ullis

hahahah det var askul



och jag älskar den bilden! den äger X)

2010-04-30 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0