Face to face

Det får bli ett snabbt blogginlägg här på datorkunskapen för sen hinenr jag faktiskt inte. Klockan ringde 6:45 vilket jag inte var jätteglad över. Första dagen tillbaka i skolan ska man såklart gå 8-16. Så snart ska jag ha dagens sista lektion, vilket som tur var är dans. Sedan är jag fast här med mina böcker i en och en halv timme. Nu ska jag fasen få något gjort! Kvart i sex är det ljud/ljusrep inför dansföreställningen vilket ska bli sjukt kul eftersom vi under föreställningen inte kan se de andra grupperna uppträda. Och efter det är det dags för vanlig danslektion. Så när jag kommer hem kvart i nio kommer jag vara rätt slut.

Det var allt för moi.

(8) How to save a life - The Fray

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0