Girls just wanna have fun

Nu har jag kommit hem efter att gått runt lite i staden med Lollo och Ulrika. Ni är mina tjejor! Det blev lite shopping (inte för min del- duktigt), fika på Falkmanska för första gången och massa snack.

Ikväll blir det tjejkväll/minipartey (vet faktiskt inte) med saknade tjejer som Johanna, som har flyttat till Kungsbacka, och Emma, som bor i Stockholm. Jag har faktiskt inte träffat Emma sedan höstlovet- helt sjukt! Skulle åkt upp till Stockholm men fick inte mer ledigt från skolan. Så var det precis de dagarna det var för mycket snö på taket så vi var lediga ändå! Surt! Men ikväll, nu så.


Sommaren-09 var bäst! Emma och jag på min fest

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0