I'm gonna learn how to fly

Då var jag klar med pluggandet. Inte för att det blev så mycket. Ligger här och lyssnar på härlig musik. Håller på att välja låtar som jag ska göra mina två projektdanser till eller vad man ska kalla dom. Egna danser för betygets skull i alla fall. Just nu är jag inne på att köra lugnare och finare till Broken-Hearted girl med Beyoncé och en tekniskt svårare till No Stress eller Baby remember my name, som båda har riktigt härligt dansbeat. Det är helt klart låtar jag kan tipsa om. Den sistnämnda är en nyversion av Fame från, just det, Fame. Det känns som om jag bara skriver mer och mer om dans men det är för det blir mer och mer en del av min vardag. Jag gjorde så rätt som bytte program, kan inte ens tänka mig hur det skulle vara annars!

Nej nu är det sängen som väntar. Har en dålig vana att inte somna innan klockan visar 01.00 och det medför en trött Rebecca.



Spetsleggingsen som jag köpte för två år sedan men aldrig använde har fått komma fram nu. Det trodde jag aldrig ;)

Btw, någon trevlig person som vill åka till Göteborg i sommar med mig och gå på Pier Pressure?
Paramore will be there!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0