It comes at much too high a cost

Jag gillar inte mina tandläkare just nu! Vi har spenderat 1000 spänn på att tandställningen ska vara vit och så sätter de efter hand in massa metalldelar. Syns det? O ja!
Det enda positiva med tandläkarbesök är att det i detta fall gjorde att jag kom en en halvtimme tidigare. Solen skiner så den senaste 1,5 timmen har jag, min bikini och mina hörlurar spenderat ute i mammas sköna badden-badden (stavning? skön solstol i alla fall). Underbart! Precis vad jag behövde för att orka sätta mig här och plugga lite. Ikväll blir det antingen fotbollsträningen eller så går jag på skolans internationella afton, inte bestämt mig än hehe.


Thailand-09! Saknat!

(8) Alone - Kristin Chenoweth

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0