Klister på näsan...

det kan man få om man är dum nog att testa för gamla hudvårdsprodukter, hehe. Nu är rummet städat i alla fall. Bara resten av huset kvar innan imorgon kväll. Lite kul egentligen att man anstränger sig så mycket med städnng för att några ska komma som ändå varit här ofta och när det haft sina sämre dagar. Men men, man slipper inte undan ändå.

Nu väntar jag på pojkvännen min, som är något av en tidsoptimist. Fast jag är inte alltid den bästa med tider själv så jag ska inte klaga. Sedan blir det the Vampire Diaries (han slipper aldrig undan) och så får vi se sedan.


Vi kom fram till igår att jag spenderar cirka 7,5 timmar i veckan i denna typen av "dansoutfit", bestående av leggings och någon topp. Innan jag började dansa var det itsället 6 timmar gymnastik. Om jag har många söndriga leggins hemma? Minst sagt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0