Let's dance tonight

Nu får det bli en snabb uppdatering! Gick upp tidigt igår morse och spenderade förmiddagen på dansrepet. Eftermiddagen bjöd på två föreställningar som gick helt okej. I första åkte min axelbandslösa Bh ner till revbenen och i andra gick jag ut för tidigt på scen, men annars så. Det är ju faktiskt bara småsaker. Och så kul vi har haft! Det finns verkligen inget bättre än föreställningar och nu har vi dessutom grymma koreografier. Ikväll kommer jag som vanligt klaga över att det är slut, hehe.
I alla fall. Efter sista föreställningen igår hälsade jag på vänner och pojkvän som var så söta att komma och kolla. Sedan gjorde jag mig iordning och så hade jag, Ulrika och Lollo tjejkväll at my place. Lollo hade inte mått så bra under dagen så hon åkte hem vid tolv och så sov Ulrika över. Efter en härlig sovmorgon och slapp förmiddag har hon nu kört iväg på sin moppe och här sitter jag. Nu måste jag dock göra mig iordning, samling halv ett. Hoppas vi ses på Stadsteatern 14.00 eller 16.30! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0