Looking over my shoulder

Första riktiga lovdagen. Julle åkte hem vid middagstid och jag gav mig ut med mamma och övningskörde för första gången på ett halvår. Det märktes kan jag säga. Först när jag satte mig bkom ratten kunde jag varken komma på vilken pedal som var vilken och på vilken sida komandot till blinkers satt. Men så fort man kom ut på vägarna så kom allt tillbaka, hyfsat i alla fall. Ett år och en månad (idag faktiskt) till lilla jag blir 18 så det är lugnt.

Nu har jag precis målat naglarna stark rosa. Ikväll blir det fotbollsfest, tema 80-tal. Har inte bestämt än vad jag ska ha på mig så jag sitter här vid datorn och söker inspiration. Emma kommer om någon timme så ska vi göra oss iordning, Jag tror starkt på en superkväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0