Over and over again

Sent på kvällen och jag har åter igen hittat till datorn. Mindre bra vana! Älsklingen åkte hem för en timme sedan och jag har bara inte haft lust att göra något vettigt. Imon väntar en lång dag med skola, markand eller tygshopping, drottning blankas show, fotbollsträning och sen måste man ju sova med. Jaja, bara att go for it!

Nu ska jag träna min axel för den gör ont igen :(

Bildbrist!

(8) Smash into you - Beyoncé
Förstår inte själv hur jag fortfarande kan lyssan på den och Bad Romance varje dag! Kan varenda ord, ton och rhytm utantill vid det här laget- fast det var ju det osm var meningen. Efter helgen läggs dessa låtar på is!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0