River flows in you

Då var denna dag till ända. Får panik på hur fort tiden går ibland! Vi har snart gått ut ettan! Plöstligt har vi tagit studenten och någon sekund senare är vi väl 30 eller nåt! Nej, usch på att tänka så. Ska leva i nuet istället.

Dagen erbjöd som lovat mysig tid med pojken min, the Vampire Diaries ( Ian Somerhalder är inte lite het han!) och ja, inte mycket mer. Ibland behövs faktiskt inte mer än så.

Nu ska historian och spanskan få en snabbläsning innan jag ska nana. Fredag imon. Great!



Visst har jag gullig pojkvän? För er som inte kan tyda denna fina skrift står det Julle l Gris l Evelina...
Kan nämna att denna kväll hade jag varken pojkvän, mor, syster eller bror på min sida. Och pappa var inte hemma. Det svider ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0