So far away from here

Apropå:

1. Skolan har ett utbyte med en klass från Italien som är på besök just nu
 
2. Vulkanutbrottet på Island

så saknar jag islänningarna just nu! Vi hade i nian ett utbyte med en skola på Island som var här i september 2008 och så besökte vi dom där april året därpå. Kul var det och jag kom riktigt nära några tjejer. Tyvärr blev det inte lika bra när vi var hos dom och förmodligen därför har kontakten varit sådär det senaste året. Men då och då händer det att jag saknar dom. Det känns så fel att veta att det finns personer hundratals mil bort som man hade umgåtts mycket med om de bara hade varit närmare. Men That's life. Jag trivs jättebra med mitt liv, kompisar, familj och pojkvän här och skulle verkligen inte byta ut det!


Ett gäng svenska och isländska tjejer at my place en kväll. Jag med vit t-shirt och ljust hår.


Jag, Astdis och Maren Sól


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0