Sum it up

Nu kommer en liten sammanfattning av detta härliga påsklov.

Lovet började ju redan på torsdagen och då följde bästa pojken med mig hem och sov över här. Slappt och mysigt som alltid. På fredagen var det 80-tals fest med Böljan. Kul men trist att diskmaskinen gick sönder så vi fick göra allt för hand. På lördagen var bby ensamen hemma så dagen spenderades där som ett "minifirande" av dagen efter, som var vår 6 månadersdag! Dessa två dagar var utan tvekan de mysigaste på hela lovet. Söndagkväll var det färgkväll med klassen- knäppt och kul. Måndag var stressens dag. Efter 17.00 var det match mot FF, dansträning och sen kom Julle hit igen. Tisdagen spenderades först i staden med Lollo och Ulrika och kvällen hos Johanna med lite olika girls. Onsdag var fotbollsträning, tjejkväll hos Adisa och sen stack jag till Julle. På torsdagen var det hans tur att komma hit, efter lite pluggande och så. I fredags hade jag tjejfest fast det blev inte mycket till fest för det var bara några som fått tag i dricka. Men väldigt kul ändå. Igår var jag duktig och tränade och pluggande innan jag åkte till... japp, Julle. Idag har jag solat lite och pluggat massor som jag borde gjort tidigare.

Alltså mycket träffa tjejerna, nyktert festande och umgås med min pojke. Underbart!
Ser inte alltför mycket fram emot att gå upp halv sju igen imon...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0