Sunny, sunny dreams

Denna dag har humöret inte varit på topp, av olika anledningar. Men det går uppåt och sen kommer min bby hit och han är bäst på att få mig på bättre humör. Han och dans.
På tal om dans är det dags för mig att göra ett val, igen! Jag är ju drottningen av beslutsångest. Nu handlar det om min kvällskurs i jazz, om jag ska fortsätta med den eller inte. Nästa år dansar vi ju 5 dagar i veckan i skolan och det tycker mamma räcker. Men kvällskursen är i nuläget det bästa passet jag har i veckan, det svåraste. Jag har till måndag på mig och jag har snackat med några och vet nog hur jag ska göra.


Ännu en härlig sak med att solen kommit fram är att man börjat få lite färg på i alla fall armar och ben. Även ansiktet men det syns inte lika tydligt för innan hade man smink som fejkade den färgen. Men det är rätt gött att slippa det varje dag nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0