The time of my life

Jag är så uppe i varv nu! Det känns som om pulsen fortfarande inte lagt sig. Jag älskar, älskar, verkligen älskar att uppträda och denna helg har varit bäst! Tack gruppen, alla andra dansare, danslärarna, publiken och alla andra som gjort dessa dagar så bra!
Hade tänkt lägga upp bilder och så småningom även filmer men det är en hel del röda ögon att redigera bort så det får bli under de närmsta dagarna. Men de kommer. Under tiden får det duga med ett smakprov.

Emilia, Matilda, Emma och jag. Amelia hade så bråttom att byta om mellan alla sina danser att hon inte hann med mycket mer.

Nu ska jag lägga mig i ett välförtjänt varmt bad. Sedan sticker jag kanske till Tröinge Hills till pojken min och imon är det bara två lektioner och sen blir det shopping i Göteborg med mina flickor! Livet är underbart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0