You're meant to be among the skies

Då var man hemma igen efter en dag hos bästaste. Sitter i fotöljen med laptopen i knät (underbart!) och ser på How To Loose A Guy In 10 Days. Bra film det där! Naglarna har jag målat lila. Lila och lila förresten, orkade inte ta bort det rosa så det blir något mellanting. Anledningen till detta plötsliga engangemang i mina naglar beror denna gång på att det är klassfest på g, tema färg. Lilla jag har då fått färgen lila, om det undangick någon. Lila byxor äger jag inga men lila linne, knästrumpor, skor, naglar och smink räcker mer än väl tycker jag. Det blir nyktert ikväll och det passar mig utmärkt för imorgon står fotbollsmatch och dans på schemat.
Nu borde jag börja göra mig iordning. Förhoppningsvis kommer det bilder från kvällen sen.

(8) Tears In Heaven - Eric Clapton

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0