A walk in the morning sun

Då var man hemma igen. Julle började jobba 8 och jag hade ingen cykel där så det fick bli en hyfsad promenad i morgonluften.

Gårdagen var mycket bra! Tänker inte gå in på så mycket detaljer för det var som man kan tänka sig att en födelsedag var. Uppvaktning på morgonen, presenter, god mat, tårta, firande på kvällen m.m... Alltid en bra dag med min älskling. Tack för att du finns!


Ett glatt födelsedagsbarn


Av mig fick han en t-shirt och en tjocktröja. Hopas han gillar dom, och inte bara säger så- haha. Dessutom hade vi ju tio månader samma dag så han fick även detta häfte med minigrejor. Grejor som typ jag lagar middag, fixar filmkväll, ger honom massage osv. Lite kul att fixa och pyssla ihop faktiskt.



Dagens outfitbild är från tisdag förmiddag:
ljusrosa tröja- Bik Bok
vitt linne- Gina Tricot
cykelbyxor- Ge-kås (har de billigaste, och i många färger)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0