All alone

Julle har stuckit på träning och kommer hem vid halv elva. det betyder att jag är helt ensam hemma i hans hus i drygt två timmar till. Inte jättekul för paranoida människor som lilla jag. Ni vet, såna som låser alla dörrar och hela tiden tror de hör nåt? Japp, sån är jag!

Nej men jag får väl slappa lite. Kolla facbook, blogga, läsa bloggar och se på tv. Laaaat! Men med tanke på allt godis, chips och snabbmat vi köpt får jag lite ångest och funderar seriöst på att lägga mig på golvet och göra situps. Jag har ju dessutom precis beställt pizza till bbys hemkomst... Några situps får det nog allt bli!

Imon ska vi till Liseberg och det ska bli skitkul! Jag har inte varit där sedan sista veckan i nian. Han ska jobba 8-13 men då får jag bara sovmorgon som vanligt.

Eftersom kameran inte funkar i denna dator får ni nöja er med gamla bilder tills jag är hemma igen.


Här hade jag mer än gärna varit ensam några timmar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0