First day of school

Då var det tillbaka till verkligheten som gällde.
Först med träning. 06.30 ringde väckarklockan och en halvtimme senare befann jag, Eve och Ulrika oss på gymmet. Det var väldigt gött att träna på morgonen faktiskt och hade jag bara hunnit hade jag gärna tränat ytterligare en timme!

Men det var bara att bege sig hem och göra sig iordning i superspeed. Skolan hann jag till md några minuter till godo. Fullt tillräckligt. Dagen var seeeeg och bestod mest av långa raster.
Kultur och idéhistoria verkar inte bli årets roligaste kurs, men att vi ska läsa den med Julle och några andra samhällare piggar upp.
Började lite på matte C eftersom jag glömt b-boken hemma. Har ju en del kvar, hehe.
Nya samhäll-historialäraren verkar väldigt bra- så det hoppas vi på.

Det var väl allt. Nu tar jag igen mig i soffan.



2 timmar senare: Jag lyckades seriöst somna med laptopen i knät- HAHA

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0