Last day of vacation

Sista sommarlovsdagen bjöd faktiskt på en del sol.
Vid 10.45 cyklade jag från Julle in till stan för att träffa Marta.. Vi var på skolan för att sätta skräck i de nya ettorna... Nejdå, vi var bara där en liten stund för att lyssna på Martas klasskompisar som spelade.
Sedan satte vi oss ute i solen och snackade lite.
När hon stuckit kom Julle in till stan och vi åt Thaimat. Gott och mysigt! Sedan stack vi hem till honom igen och tog det lugnt innan jag skulle på sjukgymnastik.

Jag fick inte den utskällning jag trott. Istället för att göra mina övningar 3 gånger i veckan har jag gjort dom 3 gånger i sommar... Men sjukgymnasten var snäll och förstod att jag hade lagt fokus på att handen ska bli bättre.


Igår innan jag stack till Julle. Supertajta jeansleggins är nog det värsta att ta på sig när de är nytvättade!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0