Last night in the city

Igår var verkligen en toppendag- tack!
Det var lagom varmt när vi kom till Göteborg och spårvagnsproffset (jag såklart) gjorde att vi befann oss på Liseberg en kvart senare.

Det var rätt mycket folk men vi fick åkt et viktigaste i alla fall. Det blev HangHai, Kållerado, Balder, Lisebergsbanan, Lustgården, Spegelhallen och Uppsvinget. Jag glömde förmodligen något.

Jag mådde rätt illa ett tag fastän jag tagit åksjuktablett... Suger! Och ja, jag är så "klen" att jag behöver åksjuktabletter för att åka på Liseberg. Deal with it!

Jag investerade i finfina kort på mig och Julle i både Balder och Flumride- de får ni se när jag kommer hem.

Jag får erkänna att jag nog spelade bort 150 kr på spel- men jag ville verkligen vinna! Jag har nog aldrig vunnit bättre än 2a pris, om man inte räknar med ett 1a pris gosedjur när jag var mindre... Turen var inte på min sida i vilket fall som helst, men jag vann i alla fall en liten fisk ur "klon" till Julle. Han vann första pris på Center och en liten röd nalle till mig.

Det var trötta vi kom hem igen vid midnatt. Men vilken toppendag!


You make me happy!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0