Really feeling ok

Dagen efter känns inte som "dagen efter". Gött som tusan! Inte för att jag drack så värst mycket, ganska normalt, men jag har ju inte festat så mycket tidigare denna sommar så jag trodde jag skulle må sämre nu.

Kvällen var bra! Inte super men helt klart bra! Kände typ ingen i herrlaget innan men nu fick man snackat med några i alla fall. Om de nu kommer ihåg det, haha. Dessutom fick jag träffat den nya amerikanskan i vårt lag "på riktigt". Eftersom jag inte kan träna har jag bara sett henne spela innan. Lite coolt att hon är syssling med Mary-Kate och Ashley Olsen- som var typ alla i lagets barnidoler.

Men jag kände mig lite trött på det vid halv ett-tiden, så min älskling kom och mötte mig så stack vi hem. Vi "stackars" 17åringar kunde ju inte sticka iväg till Bratt sen i alla fall.


Kvällens outfit blev den utlovade

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0