Snakk du dansk?

Då var man hemma igen efter en dag ute i Boberg. Tyvärr kan jag inte skryta med att kunna mycket mer danska än innan, för det var en hel del man inte förstod. Men det var kul ändå! Dessutom är inte Ulrika den bästa på att stryka skjortor- bara en liten varning.
Huset var fullt med övernattande dansk släkt, så jag, Lollo, Ulrika och Jenny sov i sofforna uppe i lanlokalen. Mer avskilt och så.

Nu är jag ganska trött efter två nätter när klockan hunnit passera halv tre innan jag somnat sött.


Det blev inte många bilder igår men här är i alla fall en


Igår kombinerade jag min magkorta vit spetstopp med den urringad svarta tunikan från Monki. Fock var den i kortaste laget så jag körde den instoppaf i ett par shorts. Kände mig kreativ och nöjd.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0