Twilight going on!

Är ni stora fan av Twilight, precis som jag?
Håll i er nu, för det finns en femte bok!
Midnight sun (som skulle vara första boken fast ur Edwards synvinkel) lades ju tyvärr ner därför att någon spred första halva på internet och författaren Stepenie Meyer kände sig förådd och förlorade lusten att fortsätta.

Men här kommer The short second life of Bree Tanner. Kommer ni ihåg den lilla flickan som Cullens lät leva i Eclipse men som dödades av the Voulturi. Detta är hennes liv som nyfödd vampyr i en armé som tränas för att döda Bella och Cullens. Den beställs hem nu så lovar jag att återkomma om den håller samma kvalité som de övriga fyra.


PUSS

Kommentarer
Postat av: ullis

jag läste lite av den när jag var i frankrike och den var inte i närheten av de andra böckerna! valde att inte köpa den eller något för det enda som var spännande var de två sista sidorna och då bara väntade hon på att dö :p

2010-08-20 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0