Bildregn: Sommaren 2010 i urval

Olyckan:

Jag råkade ju, som många vet, ut för en olycka och skar av 3 sträcksenor med nerver


Dagen på sjukhuset var inte sommarens bästa




Visst ser det lite ut som ett J ?


Tjejerna:

När jag hade fått mitt gips kom Joanna och Adisa förbi med massa godsaker. Sötisar!


Ulrika, Lollo och jag spenderade någon dag i Lollos stuga


Det var grillkväll hos Johanna


Kärleken:



Jag fick inte röra mig för mycket på midsommar, och då var Julle gullig och stannade hemma med mig


Det blev några kvällsdopp på Skrea Strand


Vi var på Liseberg

Mat och dricka (haha):

Jordgubbar i massor!


Nya favoriten


Mums!


Party:

Skolavslutning= klassfest (09NTA) hos Ulrika


Avskedsfest för Ulrika och Ebba


Jag och Elle rockade!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0