What a feeling

Julle har åkt hem. Evelinas tjejkompisar har åkt hem. Familjen har hunnit komma hem och åka igen.
Och här sitter jag.
Gör alla totalt onödiga men nödvändiga sönsdagssysslor. Plockar iordning, duschar, kollar på tv, datorn, pluggar osv.  Tycker fortfarande söndag är en helt onödig dag, men jag antar att man behöver vila sig en dag innan skolan börjar igen. Längtar redan till nästa helg pch vad den kan ha att erbjuda!


Jag har blivit proffs på att göra klyftpotatis! Men köttbullarna här hemma var slut så denna lunch fick duga.
Och jag lyckades bränna knät (!) när jag öppnade ugnen...

Om ni, som jag, har lite tid över och inte såg Dansfeber igår kan ni kolla in länken. Morgon Alling för What a feeling nästan lika bra som Jennifer Beals i orginalet, haha!

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/dansfeber?videoId=1.1762447



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0