Waiting for the night

Idag har det inte hänt mycket. Gick upp och åt frukost med Julle halv åtta, men så fort han stuckit somnade jag igen. Resten av tiden har jag mest sett på tv och planerat inför kvällen och morgondagen.

Såg Avatar på Blue Ray- helt klart skillnad mot vanligt! Avatar måste vara ett filmunderverk- det är riktigt häftigt!

Ikväll ska jag umgås med Johanna, som jag inte träffat på minst en månad! Vi hade tänkt slappa och bara se film, men så upplyste mamma mig om att laget möter Kornhult-Hishult ikväll. Must see! Vi var så sura efter 2-3 förlusten i höstas att denna matchen har vi väntat länge på. Synd att jag inte kan få spela den själv.

Imon är det Paaartey som gäller! Riktigt taggad, främst för att jag inte träffat Ulrika på en månad! Så sover jag hos henne efteråt med- super! Dock suger det att varken Lollo eller Elle kan komma... Jaja, vi ska ha kul ändå!



I've missed you, my friend!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0