5 - en nytagen bild & 10 faktapunkter om mig


  1. Jag är livrädd för ormar, livrädd!
  2. Jag anses vara ganska kräsen, och kan nog hålla med
  3. Jag är väldigt vig
  4. När jag var mindre vann jag dm-guld i brottning (random, jag vet) och var på träningsläger i Norge
  5. Jag älskar Twilight-böckerna, men de ska vara på engelska
  6. Jag älskar att resa och har varit i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Island, Turkiet, Cypern och Thailand. Innan jag dör vill jag ha besökt alla världsdelarna.
  7. Jag testade att åka snowboard en skidresa, men visste inte hur jag skulle stanna så jag ramlade på svanskotan och kunde knappt åka något resten av resan.
  8. Jag skulle kunna ha en hel godispåse med bara en sorts godis, älskar de runda mjuka "bananaskids"
  9. Jag älskar mina naglar, men hatar mina ögonbryn och navel (därför har jag piercing)
  10. Jag älskar tv-serier. One Tree Hill, Grey's Anatomy, Gossip Girl, Smallville, OC... You name it!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0