A bit less left to do

Det var ganska lite folk på Gekås, vilket var sjukt skönt! Idag hade jag inte orkat med att få huvudvärk av att trängas.
Jag fick i alla fall köpt nästan alla julklappar jag letade efter, klappar till julklappsleken (ska köra den både med Julles familj och alla dansare) och så lite till mig själv med. Det är inte billigt i juletid, men så värt det.
Efteråt gick jag och Julle och åt pizza på Stantons. Det är så gott att äta när man är jättehungrig (logiskt).
Allt som allt en mysig dag och det är skönt att ha det gjort.


Till mig:
-lite godis och mintpastiller
-applikatorer ögonskugga
-svarta och vita myssockar ( de är redan på mina frusna fötter)
-supersnygga spetsleggins med rosa blommönster
Jag köpte även lite välbehövligt smink, men det råkade hamna i Julles påse.
Foundation, puder och 3 metallic/sotningsskuggor

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0