Christmas Eve

Nu är julklapparna öppnade och vi har precis fikat lite, så jag passar på att uppdatera.

Klockan ringde redan 8.45, för vi skulle vara på gudstjänst tio. Bland annat Marta och Agnes sjöng och det var en lättsam timme. Kyrkan har blivit lite av en förmiddagstradition på julen.
Därefter hände inte inte mycket, vi åt och bara umgicks. Kalle Anka var ju ett klart måste mellan tre och fyra!
Sedan kom Julle förbi snabbt påväg till morföräldrarna. Det var mysigt att träffa honom en liten stund.
Jag och Eve var tomtar hos en familj vi känner och det gick finfint (förutom att jag med säcken välte en lykta med tända ljus i... Men inget hände som tur var!).
När vi kom hem hade mormor och morfar kommit hit och det blev julmat. (Jag har lite ångest över all mat och godis jag stoppat i mig...)
Därefter såg jag och syskonen på Karl-Bertil Jonssons Jul innan julklappsutdelningen.
Jag är supernöjd med mina julklappar! Jag hade ju varit jobbig och knappt önskat mig någonting, men deras fantasi var det inget fel på. Ni får se mer imon!
Sist men inte minst: Svensson Svenssons julavsnitt 21.00



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0