December 7th

Skoldagen har flytit på ovanligt bra. Idrottsteori var soft, hälften handkade typ om att inte belasta ryggen fel. Matten verkade gå totalfel, men de sista fem minuterna fattade jag plötlisgt allt, peppar peppar. På Kulturhistorian hade vi Helena istället för Wiga, och det var till och med intressant. Sista timmen hade vi kompledigt från dansen, och det var nog tur för mina ben är jättesega från baletten igår.

Nu ser jag första säsongen av OC, för jag vet inte vilken gång i ordningen. Disk 2 has gone missing, men som tur är vet man vad som händer i dom avsnitten ändå. Ska äta lite och sen får jag skjuts till dansen (guld hatar att cykla i slask). Ska verkligen ge järnet extra nu när det är sista gången!


Idag blev det till slut lockigt hår. Love it! Tyvärr är de nästan halvvågiga.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tommyaida

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-04-28 @ 10:37:51
URL: http://tommyaida.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0