In need of some help here

Okej, jag är i stort behov av julklappstips! Både till mig själv och som jag kan köpa till andra. I've got nothing!

Hur kul är det att bara önska sig pengar liksom?
Så jag har kollat runt lite på Internet och hittat lite som det kliar i fingrarna efter.

* Ringar. Skitsnyggt och jag önskar jag använde det mer. Men som sagt, använder inte så myket smycken och då känns det lite onödigt eftersom äkta ringar inte är så billiga och oäkta blir missfärgade.

* Mönstrade leggins/strumpbyxor. Typ som de här från Gina Tricot:


Please help me!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johnviktoria

Hi, very nice site! Good luck!

2011-02-11 @ 07:30:36
URL: http://johnviktoria.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0