Inspired

Danstävlingen var grym!
Det bjöds på street, jazz, hiphop, modernt, jazz och albansk folkdans från hela Halland.
Så inspirerad man blir, både till att skapa egen dans och lära sig deras!
Min personliga favorit var Captivated, som kom 2a, men många var skitduktiga!
Jag tog lite kort, men jag äger ju tyvärr ingen systemkamera så bilderna blev sådär.


Outrageous, med bland annat Joannas lillasyster och två tjejer som jag tävlade i gymnastik med förr.


Duktiga The Bonkers från Halmstad


Linn, Linnéa och Josefin i danstrean


Emelie, Linnéa och Rebecca i danstrean, till Telephone


Häftiga Captivated



Nästa år, då f*n ska jag också vara med!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0