Mys och dans

Snart kommer Julle hit! Det blir myskväll ikväll igen, hihi.
Visst rycker det lite i kroppen efter fest, men jag trivs minst lika bra i famnen på min pojk.

Idag har jag på mig svart/vit topp med spetsdetaljer från Gina Tricot, grå jeans från Lager157 och JL tröja.

Någon som vill följa med mig på koreografitävlingen Skapa dans imon? 14 dansgrupper från Halland tävlar och jag tror det kommer bli grymt!
Jag, Joanna och Veronika fick tyvärr dra oss ut för Veronika har varit sjuk mycket och inte fått dansa för läkaren. Men det ska ändå bli helt awesome att heja på de jag känner och bli inspirerad!
Så, Blackboxen 17.00 - who's with me?


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0