Night in the spirit of x-mas

Kvällen igår var supertrevlig!
Det var jag, Julle, Julles föräldrar, Julles systrar Ida och Madde och Maddes sambo John.
Vi åt julmat och kräsna lilla jag provade flera saker jag aldrig vågat testa förr.

Efter ett tag körde vi den omtalade julklappsleken. VI körde den alltid hemma när jag var yngre men inte de senaste åren. Det är en så rolig lek! Alla blir så hysteriska för paket som de inte ens vet vad de innehåller.
Jag slutade med ett presentkort på bio, "Whiskystenar"(fungerar typ som isbitar) och en julbocksformad godisskål med Non Stops i.

Sen hade klockan blivit en del men vi spelade ett spel en stund innan vi gick och la oss.


Kvällens outfit:
linne- Bik Bok
höga svarta shorts- Cubus
leggins- H&M
även ljusrosa kofta- Pepper

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0