No distance

Julle har åkt hem. Saknar sötnosen redan. Jag hade aldrig klarat ha ett distansförhållande! Jag älskar att träffa och krama på min pojk varje dag, även om det bara är på en kort rast i skolan.

Ikväll kommer delar av pappas släkt. "Tur" att det inte är hela, han har 6 syskon och jag har massor med kusiner och kusinbarn. Härligt, men det är svårt att få in alla i vårt hus. Ikväll blir det nog 3 syskon med familjer.
Jag får snart fixa mig lite. Ligger i sängen och ser på Private Practise, i linne, mjukisar, Julles mössa och glasögon. Soft, men inte jättesnyggt.

Btw, min syster ska på Dead by April (åh, jag hade velat höra Losing You live), så jag blir typ den enda mellan 10 och 40 ikväll. Lite småsegt kanske, but what to do?



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0