Not much shopping

Jag har nog aldrig shoppat så lite som jag gjort idag! Det känns bra men ändå inte... Fast på mellandagsrean, då jäklar!
Tröjan Julle önskade sig i julklapp var slut på H&M. Så hittade jag en nästan likdan och var jättestolt. Fanns den i rätt storlek? Nope...

Sen blev jag vansinnig på klänningsletandet! Hittade massa finfina klänningar som jag provade- men nästan ingen passade. Enligt hur klänningarna satt har jag tydligen för stora bröst för min kroppsform- mycket kul...! Men till slut hittade jag två fina som passade och jag valde den enklare, för att kunna använda den fler gånger än bara typ nyår. Jag har ju en del klänningar som inte används så ofta.
Förutom det blev det jordgubbsdoftande ljus- supermysigt! Jag älskar doftljus.


Det provades många klänningar



Det blev nästan denna, den satt väldigt bra

Vilken det blev får ni inte se riktigt än.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ullis

fan vad jag saknar er snyggingar!! längtar till i sommar för dâ ska vi hitta pâ MASSA roliga grejer!! och vi ska festa reb, saknar ordentliga fester med dig ;)

2010-12-19 @ 13:56:16
Postat av: Rebecca

saknar dig med!!

efter vad jag har förstått på bilderna blir det en del festande för dig därborta ;)

Här kan det dock bli lite smådött :/

2010-12-19 @ 20:11:37
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0