Mysigt

Det var en myig eftermiddag i stan med Agnes. Först gick vi och kollade i stan lite, och jag köpte ett nytt Lee Stafford plattningsspary, eftersom att av mitt gamla är bara droppar kvar.. Sen var vi jättehungriga (än en gång: skolmaten är inte ok) så på Falkmanska blev det både toast, toscakaka och julmust. Jättegott! Och det är så kul att catch up (vad heter det på svenska?) och bara snacka massa.

Nu har jag tagit mig ett varmt och skönt bad och ska snart ut i kylan igen. Ska till Julle och kolla på film och grilla marsmallows. Detta blev en väldigt mysig dag rätt igenom- gillas!



Update: Mamma skjutsar mig till Tröingeberg- guld! Puss på dig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0