Good day gone bad

Idag har ja varit duktig, typ. Pluggat lite matte. Det går dock skit och har jättemycket kvar att göra detta lov... Även varit på tandregleringen för att fixa fjädrarna som lossnat och i stan och köpt present till syster.
Sen träffade jag saknade älsklingarna Adisa och Joanna. Dom ungarna går på Drottning Blanka och vi träffas alltför sällan! Men väldigt mysugt att träffas idag, fika, snacka och skratta lite.

Smoothie och muffin satt inte fel.

 

Joanna och jag



Adisa och Joanna

När jag skulle cykla hem gick det dock utför. Förutom att jag halvt frös ihjäl och inte hade någon känsel eller rörelseförmåga i mina tår när jag kom hem så fick jag nästan en astmaattck. Den fjärde på drygt en månad :( Det släppte men nu mår jag inte alls bra. Ska in till StL-kliniken på fredag och kolla upp det- såhär kan det ju inte fortsätta. 
 

Dagens outfit:
Jeans- Gina Tricot
Linne- H&M
Väst- Vero Moda


Idag fyller en av de allra bästa år! Japp, det är Ulrika och hon blir äntligen 16! Bara känt dig i drygt ett halvår (eller vi gick ju i samma scouttrupp när vi var 9 ;] ) och du är redan en av mina närmaste. Helt otroligt hur mycket kul vi hunnit ha! Alla fester, tjejkvällar, övernattningar, flumm och snack! Kommer sakna dig något otroligt när du är i Frankrike nästa år men det är en smäll vi får ta, du kommer få ett minne för livet! Och vi ska göra så mycket både före och efter. Älskar dig gumman! Och GRATTIS på födelsedagen! <3

Kommentarer
Postat av: Adisa

tack gumman det är inte ofta vi träffas men när vi väl gör det så är det toppen tycker jag!!!



du är bäst! Älskar dig rebeccaberg<3<3<3 och joanna klart

2010-03-01 @ 10:50:09
Postat av: Rebecca

tack gumman!

håller verkligen med !

äslakr er <3

2010-03-01 @ 15:57:10
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: ullis

SÖTIS! du är definitivt på topp fem listan in my life <3<3<3 tack gullis, kommer sakna er med när jag sticker :(

2010-03-02 @ 22:17:19
Postat av: Rebecca

du e söt ! :) och stor flicka nu :)

kmr sakna dig galet mkt! vi får skaffa gratis sms utomlands lr nåt ! <3

2010-03-02 @ 22:27:06
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0