How can I know?

Då var det lördag. Känns dock mer som söndag, tyvärr. Somnade vid fyra så att jag sov till halv tolv var fullt förståligt tycker jag. Hamnade framför tvn, vet inte riktigt hur, men somnade snart igen. Trött tjej? Oja, man blir trött av att inte göra någonting. Men sen har man varit lite mer effektiv. Duschat, städat rummet och nu tänkte jag sätta mig med matten i någon timme.
Ikväll blir man utkastad ur sitt eget hus för att lillasysterns kompisar kommer hit. Och vad ska man hitta på då? Festa hade inte suttit fel, förutom att jag spelar säsongens första match imon. Men sova över hos älsklingen blir lika bra, om inte ännu bättre :)

(8) Bad Romance- Lady Gaga

PUSS

Kommentarer
Postat av: Abelyvonne

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-21 @ 11:03:18
URL: http://abelyvonne.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0