Mina axlar gör ont igen!

Dagen har verkligen varit super! Hade musik och bild, sen kollade jag på volleyboll. SKOLdag ? Jodå.
Sen vid två stack jag hem till bästaste och var där och tog det lugnt i någon timme. Tåget bar av till Varberg där det blev Espresso House (in my <3 ), ny navelpiercing och Avatar i 3D. En helt underbar dag- mest pga av vem den spenderades med! Du är mitt allt- jag älskar dig! <3

Kom hem och upptäckte att tre brev låg och väntade på mig, ytterst ovanligt. Kallelse till tandläkaren (wihoo...), ett vinstpaket från någon tävling jag hade glömt att jag deltog i ( bland annat fribiljetter på bio som går/gick ut 2009- lyckat? ) och ett brev om en nyuppsättning av musikalen jag medverkade i någon gång i våras. Vet verkligen inte hur jag ska göra. Visst, det var jättekul och så att göra den, men jag kände mig ganska fördig med den uppsättningen. Sen är det en fråga om tid. Föreställningen är bara några få dagar efter årets största dansuppvisning och båda ska ha massa repetitioner. Som om jag inte redan var upptagen nog... Samtidigt vore det kul att göra musikal igen.
Hur ska jag göra ?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0