So I lay my head back down

Nu var mitt superduperdygn med flickorna slut. Så kul vi har haft, som alltid!
Först var jag med Lollo lite, tjejsnack och stuff. Sen gick vi inte till Hemmakväll och fixa film, åt lite pizza och gick hem (otroligt duktigt av oss att gå i den kylan). Då kom Bullen. Ännu mer girltalk (var det väl hela kvällen igenom egentligen) och sen såg vi Allt för min syster. Så bra den är! Och så sorlig, satt och grät. Efter det kände vi oss duktiga och åt fruktsallad istället för godis (ja, jag och Lollo i alla fall. Ulrika är inte så nyttig av sig ;] ). Massa kort togs såklart (kommer upp senare, kameran strular) och kvällen/natten avslutades med A walk to remember. Även den sorlig men jättebra.
   

Idag har vi varit i Halmstad och shoppat. Det gör vi alltid när det är lov. Kul för oss och våra garderober, mindre kul för plånboken. Denna gång blev det dessutom lite väl mycket shoppat för min del. Jaja, det är snygga stuff i alla fall.
Tack för ett underbart dygn tjejer! Ni är bäst! <3

Jeans: Bik Bok
Blommigt linne: Bik Bok
Strumpbyxor: MQ
Lila knästrumpor: MQ
Trosor: Gina Tricot
Aprikos stickad tröja: Gina Tricot
BH: H&M
Jeansväst: Vero Moda
Bikiniöverdel: Cubus
Lila tunika: Cubus
"New York" tshirt: Cubus
Svart/Guld Klänning: Monki


Färdigshoppat för att tag framöver, hehe :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vi kommer vara fina i sommar rebecca! Var och shoppa med mormor igår ehm de blommiga linnet är du inte ensam om :)



2010-02-23 @ 21:51:41
URL: http://threeparsofme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

superfina :) den blommiga är så fräsh :)

och bikiniöverdelen e nästan lysande så kmr se nice brun ut :)

2010-02-23 @ 22:23:05
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0