The first day of the rest of your life

Ny dag, ny månad, ny klass. Ny Rebecca ?
Nejdå, jag ska förbli samma gamla konstiga jag, det vet jag att folk tänker se till. Men det är mycket nytt nu. Har bestämt mig för att bara fokusera på det positiva och utgå därfrån. Som att detta redan känns bra, både programmet och klassen. Eller att jag har 3 danspass varje måndag, det gillas.

Något nygammalt som både känns bra och dåligt är hur min fritid sakta bara försvunnit ut i ingenstans. Tisdagarna och torsdagarna är ännu fria, men någon gång måste man hinna plugga, träffa pojkvän/kompisar eller bara slappa. Förra helgen hade jag sisådär 3 timmar för mig själv på hela helgen (inklusive nattetid) och denna helgen ser ut att sluta likadant. Riktigt j*vla kul, men det tar på krafterna.

Nu behöver jag plugga spanska. Tengo exames en miercoles y a mi no me gusta (Y)

(8) Smash into you - Beyoncé

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0